Cases

Babboe
Product- en instructievideo's
Een feestje op wielen. Dat is de Babboe bakfiets voor veel ouders in Nederland. Maar de ene gezinssituatie is de andere niet. Babboe heeft zijn bakfietsrepertoire daarom behoorlijk uitgebreid. Aan ons de opdracht om hun bestaande product- en instructievideo’s een upgrade te geven. Tijd voor een digitale stoffer en blik-sessie.
Bol.com Goedmaker
De Luchtbedchelor
Bestellingen van bol.com worden vaak netjes en op tijd bezorgd, maar het gaat ook wel eens mis. Niet gek, met duizenden pakketjes per dag. En tja, bij bol.com werken ook maar gewoon mensen. Hoewel klantenservice hoog in het vaandel staat, is dat nog niet duidelijk genoeg voor de Nederlandse en Belgische consument. Da’s natuurlijk niet de bedoeling.
COC
Jong & Out
Met een mooi product op zak klopte Jong&Out bij ons aan. Aan ons de vraag hoe we, naast de naamsbekendheid, zoveel mogelijk inschrijvingen konden realiseren. Een ware beproeving, want we hadden te maken met een brede en moeilijk te bereiken doelgroep. Onze uitdaging: in de promotiecampagne laten zien dat diversiteit en openheid de hoogste prioriteit hebben, zonder specifieke voorwaarden of voorkeuren.
Jumbo
Bram vs Stefan
In deze zesdelige YouTube-serie genaamd ‘Bram vs. Stefan’ strijden steeds twee Jumbo-teams tegen elkaar. Het team van Krikke en het team van zijn co-host Stefan de Vries. Alles draait om teambuilding. In iedere aflevering krijgen de teams een challenge van niemand minder dan Peter ‘The Lumberjack’ Aerts. De winkel, het distributiecentrum én het hoofdkantoor in Veghel worden omgetoverd tot een wipe-out baan, kartbaan of ‘De vloer is lava’-speelveld.
Bol.com
Goedmaker
Bol.com daagde ons uit om een videoserie te maken waaruit blijkt dat bol.com altijd voor je klaarstaat als er iets mis is gegaan. Zo ontstond de bol.com goedmaker waarmee we in iedere aflevering van een teleurgestelde klant, een hele vrolijke klant maken.
Nespresso
Vertuo Launch
De uitdaging van Nespresso: hun nieuwste innovatie voor grootse koffiemomenten, de Nespresso Vertuo, online groots lanceren als onderdeel van de landelijke campagne. Onze taak: de USP’s op een creatieve manier relevant maken voor de doelgroep.
Meer cases laden
Archief bekijken
Status