Cases

COC
Jong & Out
Met een mooi product op zak klopte Jong&Out bij ons aan. Aan ons de vraag hoe we, naast de naamsbekendheid, zoveel mogelijk inschrijvingen konden realiseren. Een ware beproeving, want we hadden te maken met een brede en moeilijk te bereiken doelgroep. Onze uitdaging: in de promotiecampagne laten zien dat diversiteit en openheid de hoogste prioriteit hebben, zonder specifieke voorwaarden of voorkeuren.
Jumbo
Bram vs Stefan
In deze zesdelige YouTube-serie genaamd ‘Bram vs. Stefan’ strijden steeds twee Jumbo-teams tegen elkaar. Het team van Krikke en het team van zijn co-host Stefan de Vries. Alles draait om teambuilding. In iedere aflevering krijgen de teams een challenge van niemand minder dan Peter ‘The Lumberjack’ Aerts. De winkel, het distributiecentrum én het hoofdkantoor in Veghel worden omgetoverd tot een wipe-out baan, kartbaan of ‘De vloer is lava’-speelveld.
Bol.com
Goedmaker
Bol.com daagde ons uit om een videoserie te maken waaruit blijkt dat bol.com altijd voor je klaarstaat als er iets mis is gegaan. Zo ontstond de bol.com goedmaker waarmee we in iedere aflevering van een teleurgestelde klant, een hele vrolijke klant maken.
Nespresso
Vertuo Launch
De uitdaging van Nespresso: hun nieuwste innovatie voor grootse koffiemomenten, de Nespresso Vertuo, online groots lanceren als onderdeel van de landelijke campagne. Onze taak: de USP’s op een creatieve manier relevant maken voor de doelgroep.
T-mobile
Back in Business
50 zakelijke klanten mochten de heropening van hun onderneming kosteloos promoten met een on- en offline reclamecampagne. Foto’s en teksten konden ze zelf aanleveren. De custom-made campagne was zichtbaar op 10 à 15 OOH-uitingen en in minimaal 13.000 flyers in de regio. Maar daar bleef het niet bij. Elke ondernemer ontving op Facebook en Instagram een caroussel ad cadeau, met een advertentiebudget van € 1500,-. Kortom: een XL-lading promotiemateriaal.
Meer cases laden
Archief bekijken
Status