Cases

20
MRA
MRA | Elektrisch
Vanaf 2030 zijn alle nieuw verkochte auto’s elektrisch, als het aan het kabinet ligt. Gelukkig ontdekken steeds meer mensen de voordelen van elektrisch rijden en duiken er nieuwe elektrische modellen op in de markt. Ook dalen de prijzen van elektrische auto’s. We zijn voorlopig dus goed op weg. Een van de projecten die extra vaart achter dit plan wil zetten, is MRA-Elektrisch.
NS
TikTok Launch
NS wil iedereen inspireren om op pad te gaan, ook Gen Z’ers. En die bevinden zich massaal op TikTok. TikTok barst van de grappige, creatieve content en niet onbelangrijk: ten opzichte van betaalde streamingsdiensten is het social medium helemaal gratis. Entertainment voor niks, nada, noppes. Genoeg reden voor deze jonge generatie om het videoplatform dagelijks uit te spelen. Daarom kregen wij de opdracht om NS ook op TikTok zichtbaar te maken.
Gerber Baby
Launch | All the way from America
Wereldberoemd in Amerika en nu ook in Nederland: Gerber Baby. 100% plantaardige babyvoeding met peulvruchten, nog meer groenten, granen, zaden, kruiden en specerijen. Helemaal PLANT-TASTIC. Aan ons de vraag om dit Amerikaanse merk in Nederland te introduceren met een effectieve social-campagne. Uh … of course!
Wunda
Foamo for great coffee?
Nestlé klopte bij Yune aan met de vraag: willen jullie awareness creëren voor onze plantaardige drank, WUNDA. Inclusief content met conversie naar de cashbackactie. Daarbij was het belangrijk dat duidelijk gemaakt werd dat er een nóg beter alternatief is dan de bekende plant-based alternatieven voor melk. Namelijk: een alternatief op basis van gele spliterwten. Kortom: WUNDA is here to raise the bar. I’ts all about the peas!
museumplein
Prime Video
Ajax | Parels van Amsterdam
Een seizoen lang werden Jurriën Timber, Ryan Gravenberch en Devyne Rensch intensief gevolgd. Op het veld, maar ook daarbuiten. Aan ons de eervolle taak om buzz te creëren rondom deze spraakmakende en exclusieve documentaire voor Prime Video.
Bol.com
Goedmaker #15
Bol.com verwerkt dui-zen-den pakketjes per dag. Tja, dan gaat er wel eens iets mis… Gelukkig maak je als klant kans op een Goedmaker: de loterij waar je eigenlijk niet aan mee wil doen, maar die je wel wil winnen.
Meer cases laden
Archief bekijken
Status