Cases

25
Bol.com
Goedmaker
Bestellingen van bol.com worden vaak netjes en op tijd bezorgd, maar het gaat ook wel eens mis. Niet gek, met duizenden pakketjes per dag. En tja, bij bol.com werken ook maar gewoon mensen. Hoewel klantenservice bij de webshop hoog in het vaandel staat, is dat nog niet duidelijk genoeg voor de Nederlandse en Belgische consument. Da’s natuurlijk niet de bedoeling. Genoeg reden voor bol.com om bij ons aan te kloppen met de vraag: hoe maken we de klant duidelijk dat we altijd voor hen klaarstaan? Hoe worden we top of mind? Ons antwoord: de bol.com Goedmaker.
KitKat
KitKat | Out Of Home Campagne
Wie ‘Have a Break’ hoort, ziet waarschijnlijk automatisch een rode KitKat-reep voor zich. Al jarenlang is de pay-off bekend bij het grote publiek, maar helaas verliest KitKat marktaandeel door nieuwe concurrenten. Genoeg reden om de slogan weer aan de oppervlakte te brengen en de doelgroep in aanraking te brengen met de crunchy bars. Daarom legde KitKat bij ons het verzoek neer om DOOH-uitingen te bedenken die voor een groot publiek makkelijk te begrijpen zijn.
Rituals
Rituals | Talent Toolkit
Arbeidsmarktcommunicatie is meer dan alleen employer branding. Om de beste talenten te vinden, moedigt Rituals eigen medewerkers aan om bekenden aan te bevelen. Met de Talent Toolkit die Yune voor Rituals ontwikkelde, krijgen ‘hiring managers’ vervolgens de juiste tools in handen om het selectieproces te vergemakkelijken. En dat bespaart ze een hoop tijd.
Jumbo
Koken & Knoeien
Hoe maakt Jumbo gezond, lekker en duurzaam eten bereikbaar voor jongeren? Een doelgroep die over het algemeen geen ster in de keuken is. Het antwoord: met Koken & Knoeien.  
Bol.com
(Te)Goedmaker
Bestellingen van bol.com worden vaak netjes en op tijd bezorgd, maar het gaat ook wel eens mis. Niet gek, met duizenden pakketjes per dag. En tja, bij bol.com werken ook maar gewoon mensen. Hoewel klantenservice bij de webshop hoog in het vaandel staat, is dat nog niet duidelijk genoeg voor de Nederlandse en Belgische consument. Da’s natuurlijk niet de bedoeling. Genoeg reden voor bol.com om bij ons aan te kloppen met de vraag: hoe maken we de klant duidelijk dat we altijd voor hen klaarstaan? Hoe worden we top of mind? Ons antwoord: de bol.com Goedmaker.
Prime Video
LOL
Wat gebeurt er als je 10 comedians in één ruimte stopt? Non-stop gegrap en gegrol natuurlijk. Hi-la-risch om naar te kijken. Maar nóg leuker wordt het als niemand in de ruimte mag lachen. Precies dat is het idee in de Amazone Prime serie LOL: Last One Laughing. Wie lacht, is namelijk af. Prime heeft voor deze serie een leger van cabaretiers opgetrommeld. Tineke Schouten, Henry van Loon, Soundos el Ahmadi, Stefano Keizers en meer. Om de serie een fikse aftrap te geven, kregen wij de mooie taak om een creatieve social campagne te bedenken.
Meer cases laden
Archief bekijken
Status