Cases

43
VTech
Always On
Hoe bereik je moeders, die vaak het speelgoed voor hun kinderen uitkiezen en aanschaffen? Dat is de vraag die VTech bij ons neerlegt met als doel: meer top of mind awareness van VTech in Nederland en België.
KNVB
Nabeschouwen op...
Voetbal is meer dan een spelletje; het is passie en plezier. Daarom wil KNVB het amateurvoetbal een mooi podium geven op hun socials. Ons idee? Een social format met álle mensen van een amateurclub in de basis.
KitKat
Social formats
Verhoog de likeability van het merk met social formats: dat was in het kort de opdracht vanuit KitKat. Daarom bedachten we drie social formats waarin het chocolademerk als scherpzinnige ‘co-pilot’ communiceert.
Jumbo Pasen
Jumbo
Pasen A.E.I.
Pasen is ongedwongen samenzijn met vrienden en familie, als het aan Jumbo ligt. Aan ons de vraag om een sympathiek idee te bedenken die dit gevoel op socials overbrengt. Daarom bundelden we de krachten van A.I. met die van Jumbo’s chefkok Ton.
ING
Wonen
Hoe kunnen we starters op de woningmarkt inspireren en empoweren? Voor die vraag schakelde ING onze expertise en creativiteit in. Met onze serie ’Een plek onder de 4 Ton’ bieden we waardevolle inzichten en praktische tips voor starters die op zoek zijn naar hun eerste huis met een budget tot vier ton. Meer weten? Lees vooral even verder.
Getir/Gorillas
UGC video's
Voor Getir én Gorillas bedachten we twee creatieve concepten waarmee we in samenwerking met UGC-creators de aandacht wisten te trekken voor het assortiment van deze razendsnelle boodschappen-bezorgservice via TikTok en Instagram.
Meer cases laden
Archief bekijken
Status