Juli 2024
VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech VTech
Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On Always On
VRAAG VAN VTECH

“Toet Toet Auto!” Wie deze tekst met bijbehorende tune herkent, is precies de doelgroep van VTech: ouders met kinderen in de leeftijdscategorie nul tot en met acht jaar. Hoe bereik je deze, veelal moeders, die vaak het speelgoed voor hun kinderen uitkiezen en aanschaffen? Dat is de vraag die VTech bij ons neerlegt met als doel: meer top of mind awareness van VTech in Nederland en België.

ONTDEK VTECH'S WERELD

Ons creatieve team komt met een compleet nieuwe social-strategie met daaruit voortvloeiende creatieve social-concepten. De strategie luidt in een notendop: Ontdek VTech’s wereld. Waarbij we de belevingswereld van kind en ouder samenbrengen. Hierbij zijn herkenbaarheid, de levendige fantasiewereld van het kind, plezier, humor en mijlpalen de belangrijkste pijlers voor de content.

INSPIRATIE EN VERMAAK

Uit de strategie bleken Instagram en TikTok de meest relevante kanalen voor VTech’s doelgroep waarbij het Instagram account van VTech nu als eerste gevuld is met content voor ouders. De concepten voor deze platforms richten zich vooral op inspiratie en vermaak. Neem bijvoorbeeld de grappige memes for moms of ‘Wat wij zien, wat zij zien’ waarbij een foto van een spelend kind met animatie wordt omgetoverd tot de belevingswereld van het kind. Benieuwd? Neem hier een kijkje.

Volgende case
KNVB - Nabeschouwen op...