April 2024
ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING ING
Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen Wonen
De uitdaging

Starters op de woningmarkt worden vaak geconfronteerd met talloze vragen en dilemma’s zoals: ‘hoe vind je een betaalbaar huis, welke compromissen moet je sluiten en hoe zit het met de financiering? ING wil deze starters inspireren en empoweren door hen te laten zien dat het mogelijk is om met een budget van maximaal vier ton hun droomhuis te vinden. Daarbij wordt rekening gehouden met aspecten als duurzaamheid en financiële planning.

Uitvoering

In deze een fotoserie maakten we inspirerende portretten van starters op de woningmarkt die een budget hadden van maximaal vier ton. Elk portret bestond uit een diepgaand interview met prikkelende vragen die inzicht gaven in het aankoopproces, de financiële overwegingen en de huizenmarkt-ervaring van deze potentiële huiseigenaren.

Kanalen

De portretreeks biedt waardevolle inzichten aan starters, waardoor zij zelfverzekerd en goed voorbereid op huizenjacht kunnen gaan. Door authentieke verhalen te delen van andere starters, creëerden we een emotionele connectie en versterkten we het vertrouwen van de doelgroep in ING als dé partner in crime bij deze nieuwe levensfase. De content is gedistribueerd op de diverse communicatiekanalen van ING: op de website, via de nieuwsbrief en in de ING app. Benieuwd naar het resultaat? Check it out!

Volgende case
Getir/Gorillas - UGC video's