Jumbo Pasen
Juni 2024
Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo
Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I. Pasen A.E.I.
Briefing

In Jumbo’s nieuwste paascampagne wordt Pasen gevierd als een ongedwongen moment om met familie en vrienden te genieten van ontbijtjes, brunches en lunches. Lekker ongedwongen dus. Niet strak in het pak zoals we bij kerst gewend zijn, maar fun in je ochtendjas en pantoffels. Aan ons de vraag om dit gevoel ook op hun socials over te brengen, middels sympathieke content.

Idee

We laten Jumbo een nieuw assortiment paaseitjes introduceren. En da’s niet zomaar een. Jumbo’s enthousiaste chefkok Ton ontwikkelde 18 nieuwe smaken in samenwerking met A.I. – pardon, A.E.I. natuurlijk. Knoflook gamba, sriracha pindakaas, frikandel speciaal, Franse uiensoep, je kan het zo gek niet bedenken. Of wel dus.

Uitwerking

Het idee verpakken we in een mockumentary, waarin de humoristische insteek en parodiestijl goed naar voren komen. Als er iets is wat je als kijker hiervan meeneemt, is dat A.I. ondanks de hype nog een lááánge weg te gaan heeft. Of het in de smaak viel bij Jumbo’s volgers? Gelukkig konden ze er wel om lachen.

Volgende case
ING - Wonen