Zilveren Kruis vroeg ons om ondersteuning in hun nieuwe najaarscampagne ‘Een beter 2017’. De najaarscampagne helpt mensen die voornemens zijn van zorgverzekering te veranderen om met de juiste mindset het oriëntatieproces in te gaan. Op Zilverenkruis.nl kan Nederland nadenken over wat er voor hen verandert in 2017. Zo laten we zien welke impact dit heeft op het kiezen van de zorgverzekering. Wij zijn gevraagd om de video’s voor onze rekening te nemen.
We zijn op zoek gegaan naar opmerkelijke verhalen. Verhalen die direct emotie opwekken. Verontwaardiging, meeleven, blijheid. Kortom het moet raken. Thema’s voor deze verhalen zijn, zwangerschap, reizen en sport.
Het doel van de video’s is om de kijker zelf te laten nadenken over wat er voor hen veranderd in het komende jaar. Ze te inspireren en uiteindelijk te bewegen naar het Zilveren Kruis platform
Een serie mooie video’s op Facebook.com/zilverenkruis welke meer dan een miljoen mensen bereikt heeft.