Oktober 2016
KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV KRO-NCRV
#RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza #RingvoorPenoza
De opdracht

KRO-NCRV vroeg ons een campagne te ontwikkelen om meer awareness te creëren voor Televizier-Ring nominatie van Penoza.

We ontwikkelen een serie korte video’s met Penoza acteur Berrie (Loek Peters) die gebruikt worden tijdens de uitzending van de Televizier-Ring. Berrie spreekt enigszins dreigende taal naar een ieder die zich op sociale media meldt in het gesprek over de Televizier-ring. Met als inzet: Stem op Penoza, want anders…

Op de avond werden de video’s honderden keren ingezet als reactie op nietsvermoedende Facebookers en Twitteraars. De video’s werden erg goed gewaardeerd door de achterban met duizenden reacties en meer dan een miljoen organisch bereik.

Alle filmpjes zijn te zien op Twitter.com/penoza en Facebook.com/Penoza

Volgende case
Albert Heijn - Villeroy & Boch bestek