Augustus 2018
Spa Spa Spa Spa Spa Spa Spa Spa Spa Spa
Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak Kies je Smaak
De opdracht

Spa heeft al sinds 2013 water met een smaakje in het assortiment. Spa Touch Of is een heerlijk verfrissende combinatie van bruisend, natuurlijk mineraalwater van Spa met een vleugje natuurlijk aroma. Inmiddels vind je de zeven smaken coconut, apple, blackcurrant, lemon, grapefruit, mint en peach al in de winkel en nu geven we heel Nederland de kans om een nieuwe (achtste) smaak te bedenken via spa.nl/kiesjesmaak.

De campagne voeren we uit in twee fases. In de eerste fase gaan we op pad met vier bekende influencers (De Huismuts, Anouk Hoogendijk, Foodness & Francesca Kookt). Zij vertrekken naar de bron van Spa in België om na te denken over hun persoonlijke inspiratiebron en samen met hun volgers denken ze na over welke smaak zij zullen inzenden. De campagne wordt versterkt door bloggers ook na te laten denken over hun inspiratiebron. Daarmee hopen we mensen te inspireren om niet zomaar een smaak in te sturen, maar er ook één te kiezen die dicht bij hen als persoon staat. In fase twee zal er een top drie gekozen worden en mag iedereen stemmen op de smaak die zij uiteindelijk in de winkels willen hebben. Onder alle inzendingen worden drie weekendjes weg naar Spa verloot.

Volgende case
RNW Media - #IKVIND Campagne