Augustus 2018
De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker
De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker De bol.com Goedmaker
De opdracht

Door de zeer positieve resultaten van de eerdere video’s, lanceren wij voor bol.com een tweede reeks van de bol.com Goedmaker.

In de eerste video krijgt Milo de hoofdrol. Zijn verjaardag viel in duigen omdat zijn skelter niet op tijd bezorgd was. Dit zetten we recht door de verjaardag van Milo opnieuw te doen, met een grote skelterbaan en een nieuwe skelter. In de tweede video zien we Andries en zijn vrienden. Zij gaan regelmatig fietsen en hadden een fietsvakantie gepland. Helaas ging deze niet door, omdat de tent, besteld via bol.com, niet op tijd werd geleverd. Om het goed te maken, hebben we een grote mancave gemaakt voor de jongens.

Naast de video’s ontwikkelden wij een website waar mensen zich op kunnen geven als er iets mis ging bij hun bestelling. Deze is te bezoeken op goedmaker.bol.com.

De bol.com Goedmaker.
De enige loterij waar je eigenlijk niet aan mee wil doen, maar die je wel wil winnen.

Volgende case
Albert Heijn - Goede snack