Juni 2022
Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat
Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat Werken bij Rijkswaterstaat
Werken bij Rijkswaterstaat

Daar denk je misschien niet elke dag aan. Zonde, want Rijkswaterstaat is een hele fijne werkgever. Dat vinden ook Chu Hui, Inge, Ralph en Senne die ieder hun eigen technische specialisme hebben binnen Rijkswaterstaat. Goed technisch personeel is alleen niet makkelijk te vinden en daarom laten deze vier medewerkers hun werk(dag) zien in de nieuwe wervingscampagne van Rijkswaterstaat die wij mocht bedenken en produceren. De fundering van deze campagne zijn de persoonlijke verhalen van deze vier technische medewerkers die samengevat zijn in een interactieve video.

Deep dive in de werkwereld van Rijkswaterstaat

Deze interactieve video maakten we samen met Blue Billywig. Chu Hui, Inge, Ralph en Senne worden hierin op een bijzondere manier geportretteerd. Als je namelijk op een van de portretten klikt, verschijnt er meer clickable informatie zoals ‘Vaardigheden’ of ‘Ontwikkeling’. Door hierop te klikken, ga je naar nog meer videocontent over deze persoon en maak je als het ware een deep dive in de werkwereld van deze medewerker. Zo ontdek je snel meer over zijn of haar technische specialisme en krijg je een goed beeld van wat deze bijzondere functies precies inhouden. Educatief én wervend dus! 

Uitdaging

Volgens onze video-editor Isa was het een uitdaging om zo’n interactieve video goed in elkaar te zetten. Ze vertelt: ‘Het was een flinke lijst met deliverables. In totaal twintig losse video’s, die uiteindelijk één video zouden worden.’ Maar dat was niet de enige uitdaging volgens Isa. ‘Een andere uitdaging was dat het einde van de video’s niet als een definitief einde mochten aanvoelen, zodat je als kijker wilt doorklikken naar een van de  andere video’s.’ Of dat gelukt is, mag jij bepalen. Check de interactieve video op de website van Rijkswaterstaat.

Volgende case
Bol.com - Goedmaker #13 Frituur de Puntzak