Frituur de Puntzak was jarenlang een doodgewone friettent. Tot eigenaar Nick Hannes een neonbord bestelde dat maar niet aankwam. Een ludieke goedmaakactie uit onverwachte hoek toverde zijn zaak in één dag om tot de populairste frituur van Vlaanderen.
Om Nick op grootse wijze tegemoet te komen, schakelden we de Vlaamse vlogger en influencer Bockie de Repper in. Die dook eind april onaangekondigd op in Tielt-Winge. Zijn missie? Frituur de Puntzak in één dag tijd transformeren tot bekendste frietzaak van Vlaanderen. Zo regelt hij een verrassend billboard, gaat hij op audiëntie bij de koning, klopt hij bij Qmusic aan voor de promotie van zijn frituur en wacht Nick een zeer aangename verrassing als hij terug in zijn zaak is. En dat leverde mooie beelden op…
De Goedmakers zijn typerend voor de oplossingsgerichte service van bol.com. Fouten zijn niet altijd te voorkomen, maar wel (bijna) altijd goed te maken. Daarom zet bol.com graag die extra stap als er iets misgaat met een bestelling.
In het geval van Nick is dat zeker gelukt!