September 2017
Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad
100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen 100 dagen 100 banen
De opdracht

Yune had een lumineus idee voor Randstad: inspireer alle werkzoekenden door met een YouTube-serie een dwarsdoorsnede van werkend Nederland te maken. Van barista tot piloot en van marktkoopman tot IT-architect, in 100 dagen 100 banen geven we de kijker een uniek kijkje achter de schermen.

 

Presentatrice Lonneke Marsmans durfde de uitdaging aan. Met succes ging zij in 100 werkdagen aan de slag met 100 verschillende banen. Dankzij Lonnekes luchtige stijl leerde de kijker op een laagdrempelige manier meer over de werkzaamheden die bij de vele verschillende banen horen.

 

Een YouTube-serie van 100 video’s. Op het moment van schrijven scoorden de video’s gezamenlijk meer dan 1,8 miljoen views. Bovendien worden de video’s goed uitgekeken: de gemiddelde uitkijktijd is 65%, het totaal bekeken minuten zit op 3,5 miljoen. De ultieme bekroning: er is 100 duizend keer doorgeklikt naar relevante Randstadpagina’s.

Volgende case
Bol.com Goedmaker - Pimp My Bike