December 2016
Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls
Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls Enpuls
De opdracht

Energieleverancier Enexis vroeg ons om een video te maken waarin we het nieuwe bedrijfsonderdeel Enpuls wilden neerzetten voor een brede doelgroep.

Enpuls bekend maken bij de doelgroep die bestaat uit onder andere gemeenten, start-ups, investeerders en interne medewerkers van Enexis.

We besloten om een papercraftvideo te maken waarin we met verschillende handen papieren elementen laten bewegen. Alles is vervolgens in huis gemaakt. De sterk visuele taal wordt ondersteund met een toelichtende voice-over. De video eindigt met een groep medewerkers rond een grote tafel. Zij verbeelden een brainstormsetting die toepasselijk is voor Enpuls, een bedrijfsonderdeel dat het meest te vergelijken is met een denktank.

Volgende case
ANWB - Pechhulp Europa