Juli 2020
Omron Omron Omron Omron Omron Omron Omron Omron Omron Omron
Nami Cat Nami Cat Nami Cat Nami Cat Nami Cat Nami Cat Nami Cat Nami Cat Nami Cat Nami Cat
De opdracht

Door de wisseling van seizoenen stijgt bij kinderen de kans op griep of een verkoudheid. De meest voorkomende symptomen van verkoudheid zijn hoesten en keelpijn. Om kinderen te verlichten van deze vervelende symptomen wordt er wereldwijd veel gebruik gemaakt van vernevelaars. Kinderartsen en longartsen bevelen deze producten vaak aan maar deze vernevelaars zien er alleen vaak erg medisch uit. Omron ontwikkelde daarom een nevelaar mét een leuk uiterlijk: Nami Cat. Deze vernevelaar helpt kinderen sneller te herstellen én heeft een kindvriendelijk, schattig design. Cute outside. Powerful inside.

Omron heeft Yune gevraagd om de content voor de introductie-campagne van Nami Cat te ontwikkelen voor Europa, Rusland en het Midden-Oosten. De eerste creatieve uitdaging: de balans vinden tussen het betrouwbare, innovatieve Omron Healthcare en het vriendelijke, speelse design van Nami Cat. Daarnaast was het de kunst om de juiste snaar te raken onder de doelgroep: ouders met jonge kinderen.

Het creatieve team van Yune heeft gekozen om Nami Cat als een personage te introduceren. Na Cheshire Cat, Garfield en Instagram-fenomeen Grumpy Cat, is het tijd voor een nieuwe ster: Nami Cat. Nami is een vriendelijke huiskat, met heel bijzondere krachten. Hij helpt kinderen sneller te herstellen van verkoudheid of andere luchtwegaandoeningen. Nami steunt ze als ze ziek zijn. Hij is een echte familievriend, maar wel met een beetje attitude.

Op speelse wijze vertelt hij zijn verhaal, en daarmee ook het verhaal van Omron. We laten zien hoe hij het verschil heeft gemaakt in de familie waar hij terecht is gekomen. Hij helpt het meisje  in de video beter te ademen, waardoor haar moeder dat automatisch ook doet.
What a relieve. For all of us.

Volgende case
Rode Kruis - EHBO