December 2020
Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo Nespresso Vertuo
Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety Visual Arts Variety
De opdracht

Een kopje creativiteit!

Met de nieuwe Nespresso Vertuo zet je koffie in vijf verschillende kopgroottes, de nieuwste innovatie op het gebied van koffie.

Als onderdeel van de landelijke lanceringscampagne van de Vertuo, vroeg Nespresso Yune om een creatieve invulling te geven aan de branded content laag. Met als doel het creëren van relevantie, door innovatieve merkinteracties waarin de USP’s van de nieuwe machine getoond worden.

Wij vroegen vijf visuele artiesten om hun interpretatie te geven van de nieuwe Nespresso Vertuo. Iedere maker vertegenwoordigt een eigen discipline en vertelt in een korte film zijn of haar Vertuo-verhaal. Deze bijzondere samenwerking heeft geleid tot een unieke videoserie waarin de veelzijdigheid, kwaliteit en het innovatieve karakter van de Vertuo getoond wordt.

Volgende case
ANWB - Smart Driver