Januari 2021
Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken Ministerie van Sociale Zaken
NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door NL leert door
De opdracht

 

Het Ministerie van Sociale Zaken lanceerde de campagne NL leert door om werkgevers en werknemers te stimuleren om juist nu na te denken over de toekomst. Daarbij biedt het ministerie online gratis loopbaanadvies en scholing aan. De campagne is ontwikkeld door D&B, Open Now en TBWA. Aan ons de mooie taak om de productie van deze film uit te voeren.

 

We deden de productie van A tot Z. In de campagne wordt de vergelijking met de smartphone gemaakt. Veel mensen hebben sinds onze jeugd niet meer aan hun kennis gewerkt, maar we vinden het wel logisch om onze smartphone te updaten. Eenmaal geupdate, geeft dat een goed gevoel. Dat geldt hetzelfde voor het werk dat we doen.

 

Het resultaat van deze mooie samenwerking kun je hiernaast zien. Leuk detail: qua locatie hebben we veel gebruik gemaakt van ons eigen IPG kantoor. Herken jij het ook?

Volgende case
ANWB - Wegenwacht 75 jaar