Mei 2021
Brandend video
Campagne
Videoproductie
Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo
Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers Vrienden van | Vers
De opdracht

Het familiebedrijf van onze favoriete supermarkt bestaat 100 jaar! Dat moet natuurlijk gevierd worden. Daarom verrassen we een heel jaar lang klanten met de online serie ‘de Vrienden van Jumbo’. Aan ons de taak om deze aflevering één van de 7 Zekerheden uit te lichten: vers is ook écht vers.

We nodigden niemand minder dan Joop Zoetemelk en Tom Leezer uit om een groep wielervrienden te verrassen met *tromgeroffel* de Tour de Fresh! Ze kregen de kans om een hele dag te genieten van een prachtige wielerronde en zich echt even Team Jumbo-Visma te wanen. Met Joop in de volgauto verzamelden ze alle ingrediënten voor de ultieme Tour-de-Fresh-barbecue.

Het resultaat? Een nieuwe wielerklassieker, vers van de pers!

Volgende case
ING - Hypotheekproces