April 2019
Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon Harman Kardon
Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie Perfect Harmonie
De opdracht

In ‘Perfecte Harmonie’ staan succesvolle Nederlanders centraal die vertellen over wat harmonie voor hen betekent. De films zijn onderdeel van de nieuwe branding campagne van Harman Kardon, waarin de Citation lijn wordt getoond. Deze nieuwe lijn speakers heeft geïntegreerde spraakbesturing door middel van Google Assistent.

 

In de eerste aflevering is te zien wat harmonie voor het designduo Nicemakers betekent. En in deze tweede aflevering geeft sterrenkok Jonnie Boer acte de presence.

Volgende case
Kerst - Zilveren Kruis