Februari 2023
Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com
(Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker (Te)Goedmaker
Their Challenge

Bestellingen van bol.com worden vaak netjes en op tijd bezorgd, maar het gaat ook wel eens mis. Niet gek, met duizenden pakketjes per dag. En tja, bij bol.com werken ook maar gewoon mensen. Hoewel klantenservice bij de webshop hoog in het vaandel staat, is dat nog niet duidelijk genoeg voor de Nederlandse en Belgische consument. Da’s natuurlijk niet de bedoeling.

Our Challenge

Genoeg reden voor bol.com om bij ons aan te kloppen met de vraag: hoe maken we de klant duidelijk dat we altijd voor hen klaarstaan? Hoe worden we top of mind? Ons antwoord: de bol.com Goedmaker.

Goedmaker

De bol.com Goedmaker is de loterij waaraan je eigenlijk niet mee wilt doen, maar die je wel wilt winnen. Als er iets mis is gegaan met de bestelling, kunnen klanten dit doorgeven via dit platform. Van alle pechvogels transformeren we er één tot geluksvogel. Bij de winnende case pakken we groots uit met een flinke upgrade van de originele bestelling. Geloof ons, met flink bedoelen we echt flink.

(Te)goedmaker

In deze Goedmaker verrassen we niet één, niet twee maar vier geluksvogels: Lotje, Jack, Marije en Iris. Bij deze klanten ging er iets mis met hun bestelling. En dus stuurden we Veronica van Hoogdalem op pad met een behoorlijke lading tegoedbonnen. Of we hebben goedgemaakt? Dat zie je hieronder.

Volgende case
Prime Video - LOL