Bestellingen van bol.com worden vaak netjes en op tijd bezorgd, maar het gaat ook wel eens mis. Niet gek, met duizenden pakketjes per dag. En tja, bij bol.com werken ook maar gewoon mensen. Hoewel klantenservice bij de webshop hoog in het vaandel staat, is dat nog niet duidelijk genoeg voor de Nederlandse en Belgische consument. Da’s natuurlijk niet de bedoeling.
Genoeg reden voor bol.com om bij ons aan te kloppen met de vraag: hoe maken we de klant duidelijk dat we altijd voor hen klaarstaan? Hoe worden we top of mind? Ons antwoord: de bol.com Goedmaker.
De bol.com Goedmaker is de loterij waaraan je eigenlijk niet mee wilt doen, maar die je wel wilt winnen. Als er iets mis is gegaan met de bestelling, kunnen klanten dit doorgeven via dit platform. Van alle pechvogels transformeren we er één tot geluksvogel. Bij de winnende case pakken we groots uit met een flinke upgrade van de originele bestelling. Geloof ons, met flink bedoelen we echt flink.
Fietsfanaat Youri bestelde op bol.com binnenbanden en een wielrenshirt voor een fietsweekend met zijn vrienden. Maar in plaats daarvan ontving hij een neustrimmer en een scheerapparaat. Om het goed te maken hebben we Youri en zijn vrienden verrast met een onvergetelijke fietservaring. De vrienden kregen gloednieuwe bol.com teamkleding, een clinic van voormalig wielrenster Roxane Knetemann en als kers op de taart een race tegen voormalig wielrenner Bram Tankink.