December 2020
Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com
Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker
De opdracht


Bol.com verwerkt iedere dag duizenden pakketjes. Met zulke grote aantallen is het natuurlijk niet gek dat er weleens iets mis gaat. Iedereen die contact zoekt met de customer service van bol.com maakt kans op een goedmaker. Het is de loterij waar je eigenlijk niet aan mee wil doen, maar die je wel wil winnen. En soms pakken we groots uit met een flinke upgrade van de originele bestelling.


Spelletjesfanaat Anna bestelde samen met haar huisgenootjes een leuk gezelschapsspel. Ze ontving echter ehm… totaal iets anders. Dit moesten we natuurlijk rechtzetten en daarom toverden we alles uit de kast om dit goed te maken. Speciaal voor Anna en haar huisgenoten ontwikkelden we een levensecht betoverd doolhof.

Met de bol.com goedmaker laten we zien dat webcare heel wat meer is dan alleen een gevatte reactie van een merk op een van de verschillende social kanalen. Door een unieke en op maat gemaakte ervaring maken we het écht weer helemaal goed met onze klanten.

Volgende case
STABILO - TikTok-challenge