Februari 2020
Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com
Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker Goedmaker
De opdracht

 

Bol.com verwerkt iedere dag duizenden pakketjes. Met zulke grote aantallen is het natuurlijk niet gek dat er weleens iets mis gaat. Iedereen die contact opzoekt met de customer service van bol.com maakt kans op een goedmaker. Het is de loterij waar je eigenlijk niet aan mee wil doen, maar die je wel wil winnen. En soms pakken we groots uit met een flinke upgrade van de originele bestelling.

 

Dit keer was Guus de gelukkige. Hij bestelde een skibroek op bol.com maar al bij zijn eerste afdaling scheurde hij er uit. Omdat we hem met deze vervelende ervaring (letterlijk) in de kou lieten staan verdiende hij wel een hele bijzondere goedmaker.

Samen met zijn neef Tom vlogen we naar Oman om daar in de woestijn te sandboarden. Een warme wintersport dus! En om het helemaal compleet te maken kreeg Guus ook nog zijn eigen après ski bar, midden in de woestijn, met de toepasselijke naam ‘Guus Gemacht’.

Met de bol.com goedmaker laten we zien dat webcare heel wat meer is dan alleen een gevatte reactie van een merk op een van de verschillende social kanalen. Door een unieke en op maat gemaakte ervaring maken we het écht weer helemaal goed met onze klanten.

Volgende case
Nespresso - Recycle the Capsule