Onze opgave was om in een korte brandvideo een WOW-gevoel neer te zetten en de schermen in hun volste potentie te tonen. Het liefst zonder tekst en mét muziek. Gelukkig voor ons bevonden de schermen van het premium DOOH-netwerk zich in allerlei vormen op aansprekende plekken in Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht en Tilburg. De locaties van de schermen trokken dus hoe dan ook de aandacht. De échte uitdaging zat ‘m in het tonen van de juiste campagnes op de displays. Ook miste er ook nog passende soundtrack.
Adverteerders moesten ervan overtuigd raken dat de schermen van The Collective® niet mochten ontbreken in de mediamix. Om impact bij de doelgroep te maken, hebben we voornamelijk ingezet op het ‘premium’ aspect. Oftewel, kwaliteitsschermen op toplocaties die A-merken tonen. En alsof de pakkende visuals nog niet genoeg waren, hebben we deze versterkt met een vers gecomponeerde soundtrack van audiobureau YellowBloom. Het ontbrekende puzzelstukje in deze showcase. Nieuwsgierig? Snappen we. Bekijk de video hieronder: