…je volgend jaar plotseling je baan verliest? Of een nieuwe relatie krijgt? Of misschien
loopt er over twee jaar wel een nieuw gezinslid in huis rond? Het leven loopt niet altijd zoals gepland. Daarom startte Aegon in maart 2021 een nieuwe merkcampagne: Vooruitdenken. Hierin laat het merk zien dat het belangrijk is om nu alvast slimme keuzes voor later te maken. Of het nu gaat om je hypotheek, verzekeringen of pensioen. Aegon kan je erbij helpen, met een koel hoofd en een warm hart.
Om slimme keuzes te maken, wil je weten hoe je er financieel voor staat. Nu én later. En dat is precies waar FinSnap bij kan helpen. Met deze financiële tool krijg je inzicht in je financiële plaatje voor vandaag en morgen. En dat gaat verder dan een simpele check.
Aegon gaf ons de opdracht: ontwikkel een online video die aansluit op de FinSnap-campagne én in lijn is met onze Vooruitdenken-campagne. Vooral dat tweede was belangrijk. Alle videocontent van Vooruitdenken moest samen één verhaal vertellen, zowel qua inhoud als vorm. Of dat gelukt is? Wij denken van wel!