Oktober 2023
A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel A.Vogel
In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek In een open gesprek
In een Open Gesprek

Voor veel vrouwen die op zoek zijn naar producten die kunnen helpen om overgangsverschijnselen te verlichten is het belangrijk om te weten wat de ervaringen zijn van anderen die het product gebruiken.  
Uit onderzoek blijkt dat 54% van de vrouwen in de overgang een product wil dat helpt bij meerdere overgangsverschijnselen vanwege onder andere gemak. Famosan Overgang Totaal van A. Vogel is daardoor ideaal voor deze vrouwen! 

Ambassadeurs als ervaringsdeskundigen

Om deze vrouwen te bereiken schakelde A. Vogel onze hulp in. Het werd onze missie om een campagne te ontwikkelen waarin de ervaringen van mensen die A. Vogel Famosan al gebruiken, centraal staan. We wilden authentieke verhalen delen waarin gebruikers de ervaringsdeskundigen en ambassadeurs zijn. 

Het resultaat

Ons concept was gebaseerd op ervaringen en eerlijkheid, waardoor we uiteindelijk ervoor hebben gekozen om video’s op te nemen van eerlijke gesprekken tussen twee vrouwen in de rustige A. Vogeltuinen. Door gebruik te maken van kaarten met vragen, stellingen en dilemma’s ging het gesprek dieper in op de overgangsverschijnselen.  

Het unieke element wat hier terug te zien is, is dat de ene vrouw
Famosan gebruikt terwijl de andere dat niet deed.
Dit biedt inzicht in de verschillende ervaring met betrekking tot opvliegers, stemmingswisselingen en een droge huid. 
 
Voor de video’s hebben we bewust gekozen om gebruik te maken van micro-influencers die al een connectie hebben met de doelgroep. Zo konden we het bereik optimaliseren. De video’s zijn opgenomen in de rustgevende A. Vogeltuinen om het gevoel van balans en de natuur te weerspiegelen.  
 
Bekijk hier het resultaat van de video’s. 

Volgende case
Bol - Goedmaker #18