Oktober 2018
Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur Puur Frituur
Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora
De Opdracht

Mora vroeg ons een activatie idee te bedenken waarbij we de frituurrange van Mora op ludieke wijze onder de aandacht brengen. Focus moet bij deze activatie liggen op de Originals (Viandel, Kipkorn & Carrero).

 

Voor deze opdracht heeft Yune een grappig/leuk video format bedacht:
In de zomer loopt Nederland vol met mensen die op vakantie zijn. Vrijwel al deze toeristen hebben waarschijnlijk nog nooit een snack van Mora geproefd. Het is tenslotte typisch Nederlands. In de serie ‘Puur Frituur’ gaan we daar verandering in brengen! We laten buitenlandse toeristen kennismaken met de Mora Originals. Ze mogen telkens een snack proeven en hun eerlijke mening geven. We filmen dit met een typisch toeristische achtergrond.

Volgende case
SNS - Digitale Miscommunicatie