Februari 2017
Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin Eucerin
Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering Huidveroudering
De opdracht

Huidverzorgingsmerk Eucerin vroeg Yune om na te denken over een orginele en opvallende manier om kennis over huidveroudering te delen met een groot publiek.

Doelstelling: De doelstelling was vooral om de rol van expert te claimen, kennis over te dragen en interactie aan te gaan met de fanbase van Eucerin.

Yune bedacht een ludieke en opvallende win-actie. We fotografeerden vier fans van Eucerin en ‘verouderden’ hun huid ruim 30 jaar, aan de hand van professionele computertechnieken. Van het resultaat schreven we vervolgens een blog, waarin de voor- en nafoto’s van de vrouwen getoond werden. Deelnemers ontvingen vervolgens een jaar lang gratis Eucerin anti-age huidverzorging op maat.

Meer dan 350 vrouwen meldden zich aan voor deelname na het zien van de oproeppost op de Facebookpagina van Eucerin en op LindaNieuws.nl. Na de shoot werd een blogartikel gedeeld en meer dan 10.000 keer gelezen.

Volgende case
Randstad - Williams F1