September 2017
Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad Randstad
Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1 Williams F1
De opdracht

Randstad gaf Yune een heldere opdracht: verzin een campagne rond een te winnen stage bij het Williams Racing Team, dat uitkomt in de Formule 1. Het onderliggende doel was dat minstens 240 techneuten zich zouden inschrijven bij Randstad.

 

Een unieke stage bij de Formule 1 geef je niet zomaar weg. Daarom bedachten we een prijsvraag waarvoor we een MINI prepareerden: een auto met weinig brandstof, een lekke band en een defecte dynamo. Met de gegeven informatie moeten deelnemers berekenen op welk moment de MINI uitvalt en waar op het circuit de auto tot stilstand komt. Degene die dit het beste doet, wint de stage.

 

Voor de prijsvraag bouwden we een site met alle benodigde informatie. Met een teaservideo targetten we op techneuten in Nederland, later is de video van de racedag op de Facebookpagina van Randstad verspreid. Maar liefst 421 techneuten schreven zich naar aanleiding van de prijsvraag in bij Randstad. Een aantal waar we trots op zijn.

Volgende case
Zilveren Kruis - Kerstgroet