Maart 2018
Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com
Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij Goedmaker Loterij
De opdracht

Bol.com verwerkt iedere dag duizenden pakketjes. Met zulke grote aantallen is het natuurlijk niet gek dat er weleens iets mis gaat. De customer care van het online warenhuis probeert dit kleine percentage klanten zo goed mogelijk te helpen. Bol.com vroeg Yune dit team op een leuke manier te introduceren en te laten zien dat zij nét een stapje extra doen.

 

Onze creatives kwamen als idee met de bol.com Goedmaker: een loterij waarbij jouw verkeerde of te late levering het winnende lot kan zijn. Win jij de loterij? Dan krijg jij een dikke upgrade van je bestelling. In de aankondigingsvideo, die geproduceerd werd door het team van Yune, zien we dat het vervelende gevoel van een verkeerde of te late levering wordt vervangen door een gevoel van blijdschap – want nu maak je kans op dikke prijzen!

 

De aankondigingsvideo werd op Facebook en Instagram geplaatst. De average watch time was goed en met 2,3 duizend likes, 154 shares en 201 duizend views beoordeelden de kijkers de video positief. In de reacties werden verhalen gedeeld van verkeerd of te laat geleverde bestellingen, maar ook werden veel positieve reacties gegeven over de service van bol.com. De winnaar wordt later bekend gemaakt, maar bol.com wil nu vast zeggen: “Sorry dat je meedeed, maar toch gefeliciteerd!”

Volgende case
Coca Cola - Coke TV