Juni 2020
Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com Bol.com
Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline Goedmaker Trampoline
De opdracht

Bol.com verwerkt iedere dag duizenden pakketjes. Met zulke grote aantallen is het natuurlijk niet gek dat er weleens iets mis gaat. Iedereen die contact opzoekt met de customer service van bol.com maakt kans op een goedmaker. Het is de loterij waar je eigenlijk niet aan mee wil doen, maar die je wel wil winnen. En soms pakken we groots uit met een flinke upgrade van de originele bestelling.

Dit keer was Saar de gelukkige. Saar werd 8  jaar oud, en ze stond samen met haar zusjes te springen om de prachtige trampoline die ze zou krijgen. Maar die trampoline kwam te laat, en zo werd haar cadeau dus geen flip…maar een flop. En omdat we wel een beetje mee wilden veren verzonnen we wel een hele bijzonder manier om het goed te maken: een eigen trampolinepark in je achtertuin!

Met de bol.com goedmaker laten we zien dat webcare heel wat meer is dan alleen een gevatte reactie van een merk op een van de verschillende social kanalen. Door een unieke en op maat gemaakte ervaring maken we het écht weer helemaal goed met onze klanten.

Volgende case
T-Mobile - Back in Business