Oktober 2018
ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB
Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected Connected
De opdracht

Hoe zuinig rijd ik eigenlijk? Hoelang houdt mijn accu het nog vol? En waar had ik m’n auto ook alweer geparkeerd? In het kader van ‘voorkomen is beter dan genezen’ is er ANWB Connected. Dit handige apparaatje geeft je de kans om problemen met je auto, die zich in de toekomst kunnen voordoen, te helpen voorkomen.

Het doel van de campagne is dan ook om ANWB Connected onder de aandacht te brengen en men een idee te geven wat dit product allemaal te bieden heeft.

Om ANWB Connected en zijn features op een luchtige en vooral ongedwongen manier te kunnen brengen, is er gekozen voor een humoristische commercial. ANWB Connected ziet alle autoproblemen aankomen en daarom hebben wij de vergelijking gemaakt met een helderziende vrouw. In de video’s zien we een vrouw gebruik maken van haar ‘gave’ en leest ze alles uit de auto af. Of krijgt ze toch hulp van iets…?

Volgende case
Flora van Mora - Tostini