Elk jaar is er van november tot en met januari voor consumenten de mogelijkheid om hun zorgverzekering aan te passen en/of te switchen naar een andere zorgverzekeraar. Zodra de premies bekend zijn gemaakt begint de acquisitiecampagne voor Zilveren Kruis. Dit jaar komt Zilveren Kruis voor het eerst naar buiten met hun voordelige online zorgverzekering ZieZo. De zorgverzekering richt zich op een jongere doelgroep. ZieZo is gemakkelijk online af te sluiten, heeft een scherpe premie en een eenvoudig aanbod.
In december is het al druk genoeg. De stress van het regelen van je zorgverzekering kun je er dan niet bij hebben. Geen zorgen, wel zorg! We helpen je rust te vinden, door middel van mini-meditatie sessies in advertenties. Adem in, adem uit. Je zorgverzekering is zo geregeld, ZieZo!
Deze animaties zijn ingezet op Facebook, Instagram, Instagram Stories en Snapchat. Voor de laatste dagen van het jaar, wanneer de tijdsdruk echt oploopt zijn er ook GIFjes ontwikkeld. Deze laten herkenbare emoties laten zien bij de jongeren. We begrijpen dat je geen zin hebt, daarom maken we het makkelijk voor je, ZieZo!