Juni 2016
Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis
Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter Beter naar de dokter
De opdracht

Zilveren Kruis vroeg ons om ondersteuning in hun nieuwe campagne ‘Beter naar de dokter’. De zorgverzekeraar heeft in 2016 als doel mensen meer te laten halen uit hun artsbezoek. Om dit te kunnen doen, heeft Zilveren Kruis een online platform ontwikkeld waar artikelen, checklists en vragenlijsten staan. Wij zijn gevraagd om de video’s voor onze rekening te nemen.

 

We bouwen met deze campagne door op de stijl van de campagnevideo’s die we vorig jaar maakten voor de zorgverzekeraar. Samen met presentator Harm Edens gaan we langs de deuren om Nederlanders te vragen wat zij doen om goed voorbereid naar de dokter te gaan.

 

Zes video’s die zijn gepubliceerd op het platform en verschillende ingekorte fragmenten voor social media.

Volgende case
NIVEA Sun - Liefe zon