Februari 2019
Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard Dan ben je meer waard
Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers Schoevers
De Opdracht

Met een opleiding van Schoevers bereik je maximale meerwaarde. Je hebt een enorme streep voor; je bent een blijft onmisbaar. Ontwikkel een campagne gericht op een jongere doelgroep (16-19 jaar) om hen door middel van video te informeren over de opleidingen van Schoevers.

Yune ging op pad met Eva Cliteur (@evelilie), oud-studente van Schoevers en Instagrammer. Ze laat zien hoe ze haar opleiding toepast in haar baan als projectmanager. Eva heeft een groot bereik onder de jonge doelgroep en sluit dus goed aan bij de campagne.

Volgende case
Zorg veilig thuis - Zilveren Kruis