Januari 2014
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
Rode Kruis
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
EHBO
Opdracht: Vestig de aandacht op de vernieuwde EHBO-app en zorg voor een significante toename in downloads.
Doelstelling: Realiseer minimaal 1.000 extra downloads van de app.
Idee: Door te kiezen voor social advertising via Facebook en Twitter, hebben we zeer gericht de gewenste doelgroep bereikt. Er zijn verschillende uitingen ontwikkeld en getest bij verschillende doelgroepen, waardoor er geoptimaliseerd kon worden met uitstekende resultaten tot gevolg.
Resultaat: Met een gemiddelde Cost per Install van nog geen euro presteerde de campagne bijzonder goed. De campagne is naderhand enkele keren herhaald wegens dit succes.
© 2021 Yune. Peter van Anrooystraat 7, 1076 DA Amsterdam
Volgende case
Ziggo - Instructievideo