Augustus 2018
NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO NPO
Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent Ik weet wie je bent
De opdracht

Om de nieuwe thrillerserie ‘Ik weet wie je bent’ voor de lancering een kickstart te geven, vroeg de NPO ons om met een passende campagne te komen. Deze serie is diepgaand en zet je steeds op het verkeerde been met soms onmogelijke dilemma’s.

Om iedereen te laten ervaren hoe lastig de situaties zijn, waarin de personages zich bevinden en hoe verstikkend de dilemma’s kunnen zijn, hebben wij De Gewetensvragen bedacht. Dit zijn vragen, waarin iedereen zich kan inleven en waarbij je twee keer moet nadenken welk antwoord jij zou geven. De campagne komt niet alleen op tv, maar ook terug in een online-omgeving en in het straatbeeld door onze (digitale) abri’s.

Volgende case
Perfecte Harmonie - Harman Kardon