Januari 2020
Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora
Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini Tostini
De opdracht

Mora Tostini, de snelle snack voor de lekkerste trek. De millenial is druk-drukker-drukst. Hardwerkende jongeren die graag hun maag willen vullen met een lekkere, snelle maar ook voedzame snack. Aan ons om awareness & trial te generen voor de nieuwe smaken: Mora Tostini® Hete Kip en Mora Tostini® Pizza Chorizo

Ready for launch? Terwijl we de verpakkingen van de nieuwe smaken in beeld zien, zien we ook een broodrooster. We tellen af van 3 naar 0, we zien rook ontstaan vanonder de broodrooster en de nieuwe smaken worden letterlijk gelanceerd. Deze video is ingezet op Facebook, Instagram en door vertaald als online video.

Voor Instagram Stories hebben we een interactief spelelement toegepast. De tostini’s schieten uit de broodrooster op verschillende hoogtes. Jouw taak om een screenshot te maken op het moment dat hij het hoogst komt. De winnaar werd beloond met een prijs.

Volgende case
Dr. Oetker - Kerst op de taart