Met bekende kranten als De Telegraaf, De Limburger en Dagblad van het Noorden bereikt mediabedrijf Mediahuis grote delen van het land. Als adverteerder bij Mediahuis heb je daarom een groot bereik te pakken. Een bereik van wel 5,2 miljoen Nederlanders. Deze journalistieke merken hebben een sterke positie binnen hun verspreidingsgebied en daarmee een hechte band met de regio. Aan ons de opdracht om de aandacht van adverteerders te trekken met een pakkende video.
We produceerden een video waarbij diverse mensen aan tafel een krant lezen. Elk persoon vertegenwoordigt een andere krant en daarmee een andere regio. Zo ligt er bij De Limburger een lekker stukje vlaoj op tafel, heeft de woonkamer van de Noordhollands Dagblad-lezers een moderne look en zien we bij het Leidsch Dagblad de gezellig woonkamer van twee huisgenoten. De camera beweegt telkens 180 graden om de tafel en snijdt zo naar een nieuwe setting, om ten slotte aan tafel bij Mediahuis te eindigen. Schuif je ook een keer aan?