Oktober 2019
FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten FF Doorbijten
Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend Fisherman’s Friend
De opdracht

Om de nieuwe FF Doorbijten positionering onder de aandacht van de doelgroep (20-35 jaar) te brengen, vroeg Fisherman’s Friend Yune om een social media campagne te ontwikkelen die inspeelt op herkenbare doorbijtmomenten voor de doelgroep. De content moest ‘on point’ zijn: scherp, gevat, vermakelijk, met een knipoog, herkenbaar, humoristisch en actueel.

De Facebook- en Instagramcontent van deze campagne haakt in op herkenbare, maar vervelende momenten. Echte momenten waarop men even moet doorbijten.  In de copy geven we een positieve draai aan deze situaties.

Volgende case
Albert Heijn - Villeroy & Boch bestek