Juli 2021
Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora Mora
EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne EK-Campagne
De opdracht

In de EK- campagne: De Warmmming-up laten wij Nederland bij monde van Cora borrelen van de oranjekoorts door duidelijk te maken dat alles om de voorbereiding draait: zowel op het veld als thuis gaat het bij een EK-wedstrijd om de warming up. Chiel den Otter, brand manager retail bij Van Geloven. “voor Mora waren wij op zoek naar een activerende manier om het ‘EK-borrelmoment’ te laden. ‘De campagne geeft hier op een ludieke en interactieve wijze invulling aan, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel!”

Bitterbal-koppen AR-filter

Onderdeel van de campagne is een Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met een Philips Airfryer.

Volgende case
Zilveren Kruis - Totaalcheck