Maart 2021
Campagne
Work
Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ
Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ Eerlijke WOZ
De opdracht


Te veel belasting betalen? Dat wil niemand! Daarom is het belangrijk om jaarlijks de WOZ-waarde van je woning te controleren. Eerlijke WOZ maakt dat heel eenvoudig met de online WOZ Check, snel en gratis. Binnen 1 minuut zie je of de vastgestelde WOZ-waarde klopt én wat je kunt besparen. Aan ons de opdracht om huizenbezitters aan te sporen de WOZ-check te doen.


In samenwerking met Storyteq hebben we een dynamische social campagne ontwikkeld om huiseigenaren met een woningwaarde van meer dan €300.000 in beweging te brengen. De campagne laat per gemeente zien wat er te veel betaald wordt aan belasting op basis van de WOZ-waarde. Daardoor wordt de doelgroep aangespoord om zelf hun WOZ-waarde te checken en, indien nodig, aan te vechten.

Volgende case
Jumbo - Vrienden van Jumbo - Valentijn