September 2015
ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR ECR
Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden Op eigen wijze ouder worden
De opdracht

Bedenk een overkoepelend campagne concept, aantrekkelijk voor ouderen en mantelzorgers. Laat dit thema tot uiting komen in een TVC, advertorials, huis-aan-huis, een website en een social campagne.

 

Creëer awareness voor de zorgwoningen van European Care Residences en zorg ervoor dat de aanvragen omhoog gaan. Genereer traffic naar www.ecr.eu waar mensen meer informatie kunnen aanvragen over zorgwonen en verschillende locaties.

 

Bij veel oude mensen leeft de angst dat wanneer zij in een zorgwoning terecht komen, ze moeten inleveren op de dingen waar ze van houden. Yune ontwikkelde daarom een positief en overkoepelend campagne concept om te laten zien dat ze bij European Care Residences de regie in eigen hand houden en dingen kunnen blijven doen zoals ze gewend zijn: “Op eigen wijze ouder worden”. Een boodschap die ook voor de mantelzorgers zeer aantrekkelijk is. De campagne laat verschillende persoonlijke verhalen zien van echte ECR mensen die er bijvoorbeeld nog graag verzorgd uit zien of nog graag a la carte eten. In de Facebook campagne gaan we vooral het gesprek aan met de mantelzorgers en genereren we traffic naar www.ecr.eu

Volgende case
Stabilo - Snapchat