Mei 2021
Brandend video
Content marketing
Trending
Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker Bol.com Goedmaker
Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike Pimp My Bike
De opdracht

Bol.com verwerkt dui-zen-den pakketjes per dag. Tja, dan gaat er wel eens iets mis… Gelukkig maak je als klant kans op een Goedmaker: de loterij waar je eigenlijk niet aan mee wil doen, maar die je wel wil winnen. Vaak pakken we uit met een flinke upgrade van de originele bestelling en dat heeft ook de Leuvense klant Steven gemerkt. Steven bestelde fietslampjes, maar die kwamen nooit aan. Daarom viel hij niet echt op, dus zorgden we dat hij vanaf nu altijd opvalt, met zijn bol.com Goedmaker.


Dit is niet zomaar een Goedmaker. Dit keer nodigden we niemand minder dan Willie Wartaal uit voor een heuse Pimp My Bike editie! Om het goed te maken, pimpte Willie zijn racefiets tot ravefiets. Inclusief dj-booth, speakers en lasers. Iets met licht in de duisternis…


We hebben maar één ding te zeggen: Steven has officially been pimped!

Volgende case
De Bijenkorf - Iconic Looks