September 2017
BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW
Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne Automaatcampagne
De opdracht

BMW levert tijdelijk standaard kosteloos een automaat op elke BMW. BMW Nederland heeft Yune gevraagd het creatieve concept voor de nieuwe multimediale Automaatcampagne op zich te nemen. Online video en bijbehorende fotografie staan in het creatieve concept centraal.

 

De campagne van BMW is bedoeld voor potentiele Automaatrijders. Het automerk wil met de campagne de berijder bewust maken van de voordelen van de innovatieve BMW Steptronic automaat, die soepel schakelt en uiterst sportief, comfortabel en dynamisch rijdt. Dankzij de automaat krijgt het rijplezier zo’n upgrade dat je haast zou denken dat er écht sportieve, comfortabele en dynamische assistenten in je BMW zitten. En dat laten we zien.

 

Kiest de berijder de sportieve stand? Dan ziet hij op de bijrijdersstoel een fanatieke vechtsporter. Wil de bestuurder dynamisch rijden? Dan krijgt hij ondersteuning van een rally co-driver. En schakelt hij liever over naar de meest comfortabele rijervaring? Dan krijgt hij plots een fijne stoelmassage van een masseuse.

Het creatieve videoconcept van Yune geldt als leidraad voor de overige advertentiematerialen. Naast de video bestaat de campagne uit verschillende producties voor social, online en radio.

De campagne loopt vanaf 14 september.

Volgende case
Logius - 10-jarig bestaan