April 2018
ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB ANWB
Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen Veilig Wonen
De opdracht

ANWB brengt een nieuw product op de markt: de Veilig van Huis Woonverzekering met smart beveiligingspakket. Aan Yune de taak om dit nieuwe product onder de aandacht te brengen.

 

De introductiecampagne starten we met een tweetal online video’s met in de hoofdrol het hondje Wodan die eigenlijk op het huis zou passen terwijl zijn baasje weg is, maar zichzelf op grappige wijze verraadt.

Toine de Krosse, creatief communicatiestrateeg ANWB: “We zochten een luchtige manier om onze nieuwe woonverzekering met beveiligingspakket onder de aandacht te brengen. Dankzij het beveiligingspakket is het eigenlijk een combinatie van verzekeren en beveiligen in één en dus best ingewikkeld om dit compact te vertellen. We vonden de verbindende factor bij waakhond Wodan. Met zo’n hond als Wodan wil je zeker altijd en overal zicht houden op je huis.

Volgende case
Mother's Day - Rituals