December 2015
Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn
Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek Villeroy & Boch bestek
De opdracht

Verzin een concept om de spaaractie voor Vivo | Villeroy & Boch bestek te promoten. Daarbij is het belangrijk de luxe en kwaliteit van dit bestek zoveel mogelijk tot z’n recht te laten komen. Tot slot is er een win-actie aan gekoppeld.

 

Het inspireren en activeren van mensen om te blijven sparen bij Albert Heijn en tegelijk zoveel mogelijk engagement te genereren met een winactie.

 

Het uitgangspunt van deze video is het laten zien van de magie van kerst in combinatie met het mooie en luxe bestek van Albert Heijn. De gedachtegang was dat het bestek een sleutel-element is om jouw gedekte tafel een prachtige uitstraling te geven. Vandaar de ‘tagline’: “Je tafel wordt vanzelf mooier met het juiste bestek.” Door middel van deze video hebben we dat letterlijk in beeld gebracht.

Volgende case
Zilveren Kruis - Eindejaarscampagne