Maart 2021
Videoproductie
Work
Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso Nespresso
Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels Receptvideo's Instagram reels
De opdracht

In augustus 2020 werd in Nederland Instagram Reels gelanceerd: een platform waar mensen naast kattenfilmpjes ook massaal receptvideo’s delen. En daarmee het ideale platform voor Nespresso om haar fans te verblijden met heerlijke koffierecepten. Maar hoe val je op tussen die ontelbare receptvideo’s? En hoe zorg je ervoor dat je direct de aandacht van de gebruikers trekt? Aan Yune de vraag om hier een creatieve oplossing voor te bedenken en dit te maken.

 

We schoten mooie beelden die de kwaliteit van Nespresso laten zien, maar dan met een social twist. We wilden immers niet te reclamisch zijn. Het werd een combinatie van close ups, versnellingen en vertragingen. Hiervoor gebruikten we een Phantom camera. resultaat? Vier video’s om je vingers bij af te likken!

Volgende case
Team Alzheimer - Alzheimer Challenge