September 2013
Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo Stabilo
Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life Stripe Up Your Life
De opdracht

Bereik de jonge, digitale georiënteerde doelgroep (16-25) met de boodschap dat creativiteit nog altijd start met een echte pen.

Brandbuilding. Stabilo merkte dat de klassieke TV-commercial niet meer het effect sorteerde van weleer voor deze jonge generatie en zoekt naar nieuwe wegen om haar merk top-of-mind te houden bij de doelgroep, en uit te dragen dat creativiteit niet zonder een pen kan.

12 verschillende Nederlandse vloggers en andere creatieve talenten laten gedurende 2 seizoenen zien wat hen inspireert in een serie mini-documentaires in tweeluiken. Onder andere rapper Keizer, beautyblogster Cynthia Schultz, Kakhiel, Sticks, Joshua Nolet en komediant Ruben van der Meer gaven een kijkje in hun creatieve proces.

Doordat de influencers zelf het een mooi concept vonden en vanwege hun grote social following, werden de video’s uitstekend gewaardeerd en bekeken. Gezamenlijk hebben de 24 video’s ruim 600.000 views gegenereerd.

Volgende case
Albert Heijn - Bonus Quiz Activatie