Maart 2016
Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda Omoda
Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie Zomercollectie
De opdracht

Creëer een visueel herkenbare stijl voor Omoda en promoot daarbij hun nieuwe zomercollectie.

 

Breng de doelgroep in zomerse sferen en verleid ze hierbij om de nieuwe collectie van Omoda te bekijken.

 

Met verschillende zomerse taferelen zoals een picknick of een date tonen we in de video dé perfecte zomerdag. De zomerse schoenen uit de collectie spelen hierin de hoofdrol, zodat de collectie zichtbaar wordt. Daarnaast hebben we het merk Omoda op een visuele en herkenbare manier neergezet, door de “O” subtiel terug te laten komen in alle beelden. Dit visuele aspect wordt zowel in de video als in de verschillende social uitingen doorgevoerd. Op deze manier krijgt Omoda een opvallende visuele merkidentiteit.

Volgende case
Albert Heijn - Foundation