Juni 2020
Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise Pricewise
TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie TVC Energie
De opdracht

Na een succesvolle reeks van commercials in 2019 mocht Yune ook dit jaar een zevental videoconcepten bedenken voor Pricewise; het bedrijf dat vindt dat iedereen de beste deal verdient voor energie, verzekeringen, internet & tv en lenen. Zo willen zij met deze nieuwe serie inspelen op trending actualiteiten zoals de afschaffing van de deur-aan-deur verkoop.

Ook dit jaar aan Paul Haenen, vooral bekend van zijn rollen als Margreet Dolman en Dominee Gremdaat, de taak om vier verschillende karakters te spelen waarin mis(ver)standen en voor(oor)delen aan bod komen rondom energie en verzekeringen, en het vergelijken ervan. Een feest der herkenning en daarom zeer toegankelijk en aanstekelijk voor de kijker.

Volgende case
Nescafé Dolce Gusto - Koffiebreak