
Het No Limits Network van KRO NCRV is er voor mensen met een beperking, door mensen met een beperking. Onder het No Limits Network vallen verschillende acties, activiteiten en formats op verschillende kanalen. Zo zie je er wekelijkse reportages van het B-team, waarin ze lotgenoten helpen en laten zien dat een beperking je niet hoeft te beperken.
De content op het Youtubekanaal en op de Facebookpagina wordt goed gewaardeerd, maar nog lang niet door iedereen gevonden. Daarom vroeg de KRO NCRV Yune om een social campagne te bedenken om de bekendheid van het netwerk te vergroten onder de doelgroep.
Yune bedacht een serie van video’s, waarin de leden van het B-team vertellen hoe hun beperking ervoor zorgt dat iedereen naar ze kijkt. Dan volgt een twist; is het erg om naar ze te kijken vanwege hun beperking? Nee, want je moet ook naar ze kijken. Ze maken die mooie reportages niet voor niets. Dus kijk iedere week naar het No Limits Network.
De resultaten waren erg positief; meer dan 750.000 mensen werden bereikt en de video’s werden meer dan 450.000 keer bekeken. Het uitkijkpercentage was goed, de reacties zeer positief.